Fredag, äntligen!

Hello ! Var ju med Julia idag. Kollade på film och var ute i den härliga vårluften! Super mysigt ! När vi satt och åt varsin macka så pratade vi om hur jag ska bli av med min stress. Världens bästa Julia skrev en lista på vad hon tyckte att jag skulle göra/förbättra och jag måste bara få säga till dej att även om jag inte riktigt visade är jag väldigt tacksam för att du bryr dig. Tack att du hjälper mig gumman. Och jag har funderat lite , och jag vet inte om jag kommer att blogga lika mkt under ett tag. Eller a jag brukar ju uppdatera några gånger om dagen men vi får se hur det kommer att bli med det. Iaf under helger jag har bestämt att jag ska ge mig själv lite mera tid. ♥
Sedan vid kvart i 5 så kom pappa och vi åkte till centrum  och handlade mat. Inne på mat afärren så var det en tjej som stod i kö efter oss som pratade i telefon. Hon skrattade så högt att alla började att titta på henne och fnissa lite också. Hon pratade typ med sin kompis eller nåt, men det lät så himla kul! Sen sa hon typ hela tiden bara asså alla tittar typ mig nu. Haha, gud vad jag skrattade. Aa det var kul om man var där lovar!

Nu så hade jag tänkt att jag skulle plocka undan lite . Sedan senare ikväll blir det tacos och mys me familjen äntligen, har väntat på att få chilla i soffan hela dagen ! Puss så länge Louise

Kommentarer
Postat av: julia

gumman , det var faktisk ett mycket mycket bra förslag , mer tid åt louise !! puss på dig <3

2009-03-20 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0