Fredagsmys!

Hejsan!

Idag efter skolan så var jag med Thilda , Julia , Henke,Max och Frippe. Vi kollade på lite film och sånt  . Vi kollade på Sex and the city och myste med henkes katter. Ruligt ruligt ! Har tyvärr inga bilder.  Skolan var helt okej, inget speciellt  hände förutom att några blev anklagade för att typ röjt ett rum iskolan. Så nu ska vi tydligen  få städgrupper, Hm kul värre. Japp, Har har ni haft en bra dag idag då?

Ikväll så blir det Let´s Dance för mig,  Det är ju final idag. 
Har ni någon favorit? Själv så åkte ju Morgan min favorit ut förra veckan så jag vet faktiskt inte vem jag hejar på nu. Svårt läge asså, haha nej jag hejar på den som vinner  ! Ha en bra kväll allihop!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0