Glad söndag !

Hejsan och gomorgon!

Har ni sovit gott? Själv mår jag jätte bra ! Är fortfarande jätteglad för gårdagens besök i skrapan. Jag fick också biljetter av en i hammarby till deras sista tränings match mot örgryte idag på södersation men jag kan tyvär inte gå. Men min familj får gå istället för mig för jag har ju dans idag. Igår var det ialla fall super kul och nu har jag träffat mina fovoritspelare. Pappa min fotade också några bilder på mig med spelare men dem kanske ni kan få lite senare.

Dagens planer:

Det blir en vanlig söndag idag. Jag hade tänkt att städa rummet och fixa lite kolla lite läxor mm. Sedan blir det ju som vanlig dans. Roligt! Sen ska jag väll bara försöka ha kvar mitt härliga humör hela den här dagen och i veckan också hoppas jag! Nej nu väntar städning puss och hej !

Kramar Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0