Hatar prov!

Hej hej! Kom hem ifrån julia för en minut sen. Vi har pluggat hela eftermiddagen. Suck suck. Iskolan idag hade vi hade ingen slöjd i så vi fick skippa läsningen på 20minuter efter också så jag Julia Thilda och Lovisa gick hem till T och spela GH en stund, men sen vid tre så skulle vi gå hem och då gick jag och J hem till J och plugga. Vi har nämligen 2st prov imorgon! Åå, asså egentligen får man inte ha 2prov på samma dag men lärarna typ skiter i det.  Aa blir arg bara jag tänker på det!! Har engelska prov och matte, Önska mig lycka till! Har ni haft en bra dag då? Hoppas det, Naj nu ska jag gå och ringa min pappa och se var han tagit vägen. Ha det så bra sålänge bloggar senare ! Kramar Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0