huddinge?

                                                                                Hejsan!
Kom hem typ nyss såå nu sitter jag här framför datan . Har ni haft en bra dag? Själv så har jag haft en helt okej dag. Var mega trött i morse men sen så blev jag lite piggare. Lektionerna gick helt okej. Fick tillbaka mitt no prov och hade alla rätt. Och sen fick vi veta att vi skulle ha ett teknik prov om två veckor. Det hände inget speciellt idag helt enkelt. Nu på eftermiddagen var det tänkt att jag skulle till hudd.c en stund men jag vet inte om jag pallar men jag ska kanske dt ändå. Sedan ikväll äre ju teater så jag måste typ åka snart då. Ha en trevlig måbdag då!
    
                                                                                   Kramar
                                                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0