Hundtricket snubben

TJENARE! Nu var man hemma igen då. Gick bra på dansen förutom att jag kände mig jätte stel , hmm aja men nu när jag kommer hem är jag helt slut. Köpte med mig en chic så nu hade jag tänkt mig att läsa i den lite, men först en ducsh . Och sen så hade jag tänkt att jag skulle göra en ahlgrensbilar shake. Få se om det blir mumsit lägger in resept sedan.

Juste när jag satt på ett cafe vid min dans idag så såg jag killen i hundtricket. Han som är huvudperson i den filmen. För dem som inte sätt den filmen så se den, både rolig, sorlig och romantisk. Aa men han satt iallafall på det Cafet med några andra och planerade repdagar ( haha, nu film pågång?) Och jag kände hur jag bara stirrade på honom men det kändes så konstigt att se honom "live" , när jag sen fick höra honom prata fattade jag att det verkligen va han.
Ha, vad världen är lliten ändå.

Föresten, Thilda har gjort illa sin tumme , stakaren. Hoppas det känns bättre gmn. ♥

http://www.nordicposters.com/p2/hundtricket_the_movie_02.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0