Ikea på fredag?

Japp då var jag hemma, nej asså jag har vart hemma ganska länge men jag vet inte vart tiden har tagit vägen. Ja , ikväll så ska jag inte göra något speciellt, typ bara slappa och städa lite. På fredag så ska jag nog till IKEA jag älskar ikea! Haha , jag vet att inte så många gör det men jag älskar det. Jag ska köpa en stor ram typ helt vanlig iträ som jag sen ska måla i  en lite gammeldags silver färg. Sedan så köpte jag här om dagen en fin tapet (orkar inte förklara nu hur den ser ut ) som jag ska sätta in i ramen så det blir som en tavla. Det låter kanske lite konstigt men jag ska självklart lägga in bilder på den när det är klart. Jag tror att det kommer bli ass bra, jaa jag hoppas det iaf. 

Nu ska jag bara gå och städa lite men sen kommer bilder på min nya väska. Puss på er !  Louise



Kommentarer
Postat av: jt

JAG ÄLSKAR IKEA!!!!

2009-03-12 @ 21:16:29
URL: http://barajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0