Lång torsdag

Tjenare! ♥

Sry att jag inte bkoggat under hela dagen, har inte hunnit. Dagen idag var helt okej fast jag trodde att dagen aldrig skulle ta slut men det gjorde den. Tack å lov säger jag bara, är helt slut. Efter skolan så var jag och klippte mig inget intressant klippte bara topparna. Sen tog jag en snabb fixa med mammsen. Sen så var jag med min lille bror som började att dansa på ett ställe. Han ville inte gå själv ditt så jag fick gå med honom. Och efter det skulle vi äta middag hos farmor. Haha jätte rolig va? Men jag fick iaf jätte god mat. Hann med att kolla på engelska verben också men dem kunde jag så det var lugnt! Japp hunnit lite allt möjligt idag faktiskt och imorrn är det fredag bästa dagen på veckan då man får sluta tidigt och mysa med familjen . Verkligen min favorit dag.

Nu hade jag tänk att fixa lite och kanske måla naglarna ? Aa får se vad jag kan hinna med . Sedan blir det nog någon film vid 9 och sen sängen för mig. Vad ska ni själva hitta på ?? ♥

// Louise 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

gaaah! shit, jag glömde att vi hade läxa i engelska! :O <33

2009-03-19 @ 20:23:31
URL: http://mld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0