Läxor mm.

Tjenare! ♥ Kom nyss hem ifrån T har gjort lite läxor nu på eftermiddagen och så. Jag gick hem och när jag kom innanför dörren så var mina händer helt blå och helt kalla fy säger jag bara! När komme värmen? Lägntar så mycket ! Men på lunchen idag så satt Jag, Thilda, Julia,Alice och jt i solen och den värmde. Åå vad härligt, tyvärr så var luften lite kall men man kände solen och det är huvudsaken. Skolan var helt okej annars också inget speciellt hände förutom att vissa kastade värsta stora isbitar på oss, inte kul!

Nu måste jag hitta på något gått och nyttigt att äta till middag sedan så ska jag följa med julia till henne dans.

See ya,
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0