Lugn eftermiddag!

Tjenare! kom precis hem ifrån Teatren. Ruligt, ruligt! Men på slutet fick jag värsta hikan haha inte alls roligt! Men den gick över så fort jag kom ut. Dagen idag blev ganska lugn. Skolan gick bra, hade prov oxå. Sedan möte jag upp mamma och vi handlade lite mat och sen så bakade jag bullar. Var typ 1000 år sen jag baka så det var kul.

Juste lite om igår! Var på bio med Julia. Var super trevlig! Men nu efter fick jag höra att tydligen så var Kevin Borg på media market och spelade så v hade hunnit att gå och titta på honom live där. Haha aja man kan inte veta allt.

Morgon dagen är inte planerad. Ska kanske typ göra nåt med några? Vet inte riktigt. Börjar iaf lite senare så det är ju skönt. Nej nu ska jag gå och provsmaka en bulle. Tjingeling!

// Louise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0