M is back!

aloha everyone!

tänkte skriva lite nu igen. har precis vart ute i garaget och tränat en hel del. superkul! haha visste ni att jag hade namnsdag idag? nej såklart inte jag visste det inte änns själv fören min kompis sa det:P haha. vet faktiskt inte riktigt mer vad jag ska göra idag. jag ska ha gäster på kvällen men det känns lite boring att bara sitta framför datan och vänta på dom i  flöera timmar. fast som sagt har jag faktiskt vart och ridit och tränat i flera timmar så jag är inte så jättepigg.:( men jag fårväl komma på ngt. vad ska ni görav idag då?? ett tipps är att lyssna på klippet nedanför för han sjunger ultra bra och låten är superbra! fast ni måste lyssna på hela!

puss och kram!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0