Måndag kväll

                                             Hej alla ! ♥

Kom hem nyss, gick helt ok. Har ni gjort under kvällen då? Nu tänkte jag att jag bara ska slappa och ta det lugnt har precis gjort julia s knep mot stress, Julia tack, tack nu vet jag att det inte var bara du som trodde på det där XD

Här om dagen när jag borde gjort läxor men jag struntade i det så bytte jag skosnären i mina skor. Jag tycker faktiskt att dem blev lite söta och mer personligare nu. Haha kanske inget roligt att veta men jag lägger in en bild på dem.

Imorgon så börjar jag 9.25 skönt skönt så jag behöver inte gå upp skita tidigt iaf. Gla e jag för det. Nopp tv väntar , ha en mysig måndag! !                                                                     




Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0