Min dag!

                                                   Hej hopp!

 Kom hem ifrån uppsala typ nyss, har vart i min mammas tyg affär. Roligt som vanligt och det var typ 100st som sa att jag var lik min mamma. Evigt tjatande! Jag klippte också en kjol i ett fint tyg. Det ska bli en hög kjol och tyget är lite 50tals inspirerat, like it! Har också en väska pågång och lite annat smått och gött! Har ni gjort under dagen då? ♥

Nu hade jag tänkt att ja skulle kolla lite på min matteläxa och sen sy lite kanske, och helt enkelt ta det lugnt. Men nu måste jag gå! Pussar och kramar! 


                                 

Kommentarer
Postat av: maja

så fucking wanna bee..

2009-03-08 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0