min kamera

i flera veckor nu har jag skjutit framför mig att ladda in alla bilder från min kamera till datorn och ta bort de från kameran . jag älskar ju min kamera som jag fick i julklapp och jag vill använda den mer , men det har inte blivit av för att den har vart full med gamla bilder och för att jag har trott att det är skitjobbigt att ladda in till datorn . men det är faktiskt ganska enkelt ! min kamera är rosa och är undervattenskamera och vanlig kamera i ett , men ändå snygg och smidig , så den kommer att vara perfekt i sommar när man badar varje dag ! och i spanien dit jag ska i sommar , i poolen och i havet ! gud så mysigt det kommer bli ! kom sommar kom !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0