Miss M is back in town

tjänaretjänare!
hihi som ni vet har jag vart i göteborg över helgen men om ni vill käsa om det så får ni gå in på min andra blogg för jag orkar inte skriva om allt igen:P http://hedbecks.blogg.se hihi. idag i alla fall har jag vart i skolan och jag tror jag snart tar fram hårfönen och fönar bort all snö för nu börjar jag bli riktigt trött på den!!!! bort med dej! jag vill ha vår !  ! !  ska ta det skitlugnt idag för jag har träning i morrn, läxor och i helgen är det tävling för fullt och fler tärningar! haha
får inte bränna ut mig:P men ni får ha det bra! och gärna be lite om att snön ska försvinna.P haha.

love lovelove
M

hihi en liten bild i alla fall från tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0