söta katter

hejsanhejsan ! som sagt var vi ju hos henke idag . typ vid tre skulle thilda, max & max träna så jag louise och henke satte på sex and the city . efter ett tag kom henkes úbergulliga katter till soffan och , trots att jag är allergisk , så kan man ju inte låta bli att gulla med de ! så söta , jag önskar verkligen att jag inte var allergisk , då skulle jag också skaffa mig en söt liten kattunge . sen blev det värsta dimman utanför fönstret , och jag är skitskraj för dimma efter en film , så louise pappa kom och hämtade oss efter ett par timmar . jag nös typ tusen gånger i bilen och nu har mina ögon börjat klia också , men det vare värt för de söta katterna !
ha en mysig fredagskväll !

love
JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0