te och snöbollskrig

hejsan ! hade en skitmysig eftermiddag med mimmi och thilda idag . louise var också med ett tag , men hon fick gå hem för hon hade så himla ont i magen , stackaren . hela eftermiddagen har vi druckit te och pratat en massa , som sagt , skitmysigt . shit vad jag har saknat mimmi ! det är inte klokt ! sen har den nog inte hänt så mycket mer , förutom att jag och thilda hade värsta snöbollskriget på vägen hem ! jag vann överlägset genom att trycka ner henne i en  buske , mohaha x]

puss på er
J

Kommentarer
Postat av: rasmus

snälla, gör världen en tjänst och lägg ner blogghelvetet!!!!! har ni inga liv?? ingen vill läsa om era skitliv!

2009-03-12 @ 21:00:13
Postat av: T

sv julia: haha aa srmysigt!

till rasmus?: men för i helvete skaffa ett liv! LÄS INTE OM DU INTE VILL INGEN HAR TVINGAT DIG! seriöst hur mår du igentligen? ryck upp dej!

2009-03-12 @ 21:04:49
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: jt

rasmus, det där är bara pinsamt. du vill ju tydligen läsa för du gör ju det? patetiskt att du inte har ngt annat att göra än att kommentera negativt, det är bara jag som får göra det! nej men faktiskt, om de vill dela med sig om sina liv så får de göra det, jag håller fullständigt med tilda, vem har tvingat dig? så ta och daska upp dig och sluta vara så jävla otrevlig , ingen vill umgås med folk som beter sig så, och då är det du som kommer att ha ett skitliv.

2009-03-12 @ 21:21:24
URL: http://barajosefine.blogg.se/
Postat av: jt





och julia, vem vann snöbollskriget mot dig då? jag tony tilda och louise kastade ju ner dig i snön och mula dig som in i helvete:P

2009-03-12 @ 21:22:40
URL: http://bara
Postat av: bbrownie

jag har saknat dig också gumman :) jag har saknat er alla! <3



haha rasmus, ingen har sagt åt dig att läsa bloggen eller bloggar i överhuvudetaget. kommentera snällt annars, lägg ner!

2009-03-12 @ 21:43:13
URL: http://mimminilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0