Torsdag today!

Hejsan ! Kom hem precis har vart hos min farmor, skit kul va! Hahha, nej jag skojja bara . Jag åt middag där idag som jag inte gjort på hur länge som helst. Åt Julias favo potatisbullar. Det var helt okej men något som är lite sjukt är att min 8åriga lillebror orkar äta 8st!! Fattar inte hur det kan få plats. Aja , Skolan var lång och hade två prov. Får se hur det gick. Har ni haft en bra dag idag då?

Nu på kvällen ska jag typ ta det lugnt måla naglarna och sånt, har ni några planer för kvällen? Hade så bra !


                                                          /Louise

Och här kommer lite bilder ifrån i tisdags till julia, hon ska kanske göra en ny header så här kommer dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0