Mumsig shake!



Ahlgrensbilar shake!

Jag gjorde för en liten stund sedan en slags Milk shake med ahlgrensbilar. Jag brukar inte gilla Milk shake så mycket men den här tyckte jag var jätte god!   Det är också super enkelt , tar bara 5 minuter sen är det klart!   

     Du behöver: 
 Vanilj glass,
En påse ahlgrensbilar
                                                       en mixer                                                                                                          
                                                                                                                                                                                            
                                  http://www.testfakta.se/img/2007/4/12/6264.jpg
   Så här gör du:  

  1. Du börjar med att lägga i glass i mixern . Hur mycket glass du ska ha beror på hur mycket du ska göra. Gör som jag, lita på din magkänsla.
  2. Häll i godis bilarna efter önskad smak ( rekomenderar att ta ca. halva påsen om du gör en ganska stor mix) Ta hellre för mycket än för lite för att du ska få smak på det.
  3. Sen är det bara att mixa det. Själv så la jag ner lite mjölk också (ca. 0.5 -1 dl) .
  4. Sen till det sista momentet , Lägg upp det i ett fint glass och toppa med riven choklad.
Så här fin kan den bli när den är klar! Men den är godate än den ser ut också!




Kramar Louise ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0