dagens lista

Dagens vill ha: vår !
Dagens klädsel: blå jeansleggings , rosa tee , I ♥ NY tjockiströja , skinjackan , converse , vita vantar och nuknuk väskan
Dagens frisyr: knut
Dagens händelse: kan inte välja en
Dagens låt: är jag lite för förutsägbar om jag svarar Hope and Glory med Måns ?
Dagens planer: äta tacos
Dagens saknad: alleballe
Dagens dummaste: snön, framförallt den som ramlat ner från taket och bildat ett berg som troligen smälter framåt maj
Dagens sjuka: magont , eftersom det var smör i kladdkakan jag åt trots att jag är fullt medveten om att jag är allergisk
Dagens drog: -
Dagens roligaste: snöbollskrig mellan amanda och thilda x]
Dagens favorit: solen !
Dagens köp: havre & himmelrike
Dagens godis: inget än
Dagens humör: lite aggresiv , men för övrigt glad
Dagens mening: jag sa ju det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0