rock band

förlåt att jag inte har bloggat på tusen år , men jag har verkligen pluggat-pluggat-pluggat ! igår satt jag och louise typ tre timmar och höll på med engelska och matte . hade prov idag , hoppas att det gick bra ! fick också tillbaka vårt stora so-prov som vi hade vecka 8. och jag fick alla rätt !! känner mig skitnöjd ! måste bara få gotta mig lite i det !
igår : som sagt var jag och louise här och pluggade , men innan var vi hos thilda med lovisa och spelade GH rock band , eller vad det nu heter . det var fett kul ! jag spelade mest trummor . louise var fotpedal (a) hon satt och tryckte på pedalen till trummorna dåra ! och den kom typ bara tre-fyra gånger per låt i de vi spelade ! lovisa kom på att vi borde kalla oss för easy-bandet för det gick rätt dåligt och alla körde på easy x] sen gick jag och louise hit . medans vi pluggade lyssnade vi på torfeifs låt från melodifestivalen x] vi sjöng med och ba ; sweeeeeeet kissing' in the mooooooonlight ! oh , så bra låt ! yeah right ..

puss & kram
JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0