vårkläder

hallå allihopa !
imorse fick jag ett ryck , jag ska börja använda vårkläder . så idag rotade jag fram mina coola gamla converse , som båda är olika . de är blåa men den ena skon har en brun sula och den andra en svart och lite sånt . sen tog jag skinjackan och så hade jag kjol + såklart min nya väska ! kändes finfint , men hela dagen har ändå vart mulen .. men igår var det faktiskt riktigt soligt där ett tag ! i alla fall ; min dag . på no:n gjorde vi collage om den globala uppmärmningen , efter att vi sett en obekväm sanning . louise hittade en hel artikel om det i en tidning , så vi fixade från den . blev faktiskt riktigt snyggt ! när vi slutade drog jag , amanda , alice och thilda hem till T . vi åt lite mellis , kollade på house , vilket jag förresten har fått alice att gilla eller hur alle ? sen spelade vi rock band . gick piss för mig men det var fett kul ! sen skulle thilda på träning så jag gick hem och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på . precis när jag kom hem fick jag nästan hjärtattack ! jag kom in och så hörde jag något som rammlade inne i tvättrummet . hade inte hunnit tända så mycket heller så jag blev skitskraj ! smög fram dit och kollade in och som tur var möttes jag inte av ett vilt ansikte som var ute efter mig , utan bara tvättmaskinen och diskhon . som tur var ! aja , ha det bäst !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0