sommar-special

HEJ !
Höll seriöst på att somna idag, både på so:n och no:n. Så grymt trött! Efter skolan köpte jag och Louise godis och åkte hem till moí. Vi käkade lite mellis och sen la vi oss unter varsinn filt i soffan och kollade på Wild Child. Jag tror att jag somnade efter ett tag, så trött var jag! När filmen var slut och jag hade vaknat så såg vi att solen hade tittat fram runt hörnet, så vi tog på oss jackorna och gick ut och mötte våren! Gosh, vad härligt det var ute! Vi gjorde vår sommar-special, vi gick och gungade i skolparken som finns här nära mig. Det kändes så grymt somrigt!
Hör att mamma och syster bakar i köket, ska gå och se vad det blir!
puss, J


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv:aa jätte gärna! :D ge mej din msn baar ;)love you<3

2009-03-20 @ 20:13:57
URL: http://mld.blogg.se/
Postat av: Mirjam

där har du den ;)<3

2009-03-20 @ 20:40:24
URL: http://mld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0