sol x2

hejsan ! förlåt för att jag inte har bloggat så bra på sista tiden . har haft en massa plugg och sånt . men iaf här är lite som ni missat ;

igår; solen sken ! jag, louise, alice, thilda och jt satt ute på lunchen och solen värmde på allvar ! det var så himla himla skönt ! jag kan verkligen inte vänta tills sommaren kommer på riktigt . när vi slutade åkte jag louise och thilda hem och pluggade hos thilda. gick mycketmycket bättre än förra veckan med spanskaglosorna, kunde de på andra eller tredje försöket . på kvällen var det dans , och det gick bra , måste bara lära mig att gå som en kille x] louise var med och tittade också .
idag; solen sken ! hann bara sola ett tag , men ändå ! josefin var dålig idag så jag följde henne hem på bilden . tyckte jättesynd om henne ! efter skolan var jag med louise thilda frippe och henke . vi kollade på strandvaskaren och hade kittelkrig , och shit va henke var kittlig ! ojojoj , det var fett kul !  frippe bara slog till alla som ens var i närheten av att kittla honom så han var inge rolig . thilda och henke var grymma på hästbett , och henke var så stark att man inte hade en chans ! som vanlig är louise helt otrolig , asså hon lyckas alltid kittla så att jag skriker och gör bort mig totalt ! aja iallafall , nu ska jag nog slå på teven och senare ska jag ladda in alla bilder från min mobil . jag bara sjuter och sjuter på det ..
pussar till er 
JULIA


Kommentarer
Postat av: T

haha gummsan! du gjorde nte bort dig, snarare tvärtom! love u mest!§§§§§

2009-03-27 @ 07:52:16
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0