i love fridays

hejsan ! hade bara fyra lektioner idag , efter en lång sovmorgon känns det som ingenting . jag , amanda och thilda tog halv två bussen hem till thilda efter sista lektionen . vi bakade en kladdkaka och kollade på house , måste jag ens nämna as usual ? efter ett tag kom henke över och vi satte på Världarnas krig  . jag gillar den verkligen , men den är ju för hemsk ibland . thilda skulle iväg och träna som vanligt , så jag följde amanda och henke till bussen och stod där med de och snackade tills bussen kom . vandrade hem till mig och nu ska jag bara slappa , i think . och juste , fick tillbaka mitt matteprov idag . hade gått mer eller mindre dåligt för alla , det mesta jag hörde var en som hade 20/25 så vi ska få göra ett annat , nytt prov på onsdag . ska plugga på ordentligt !

fredagspussar till er
/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0