Sommar sommar sommar

Idag var det lite vårit ute. Solen sken och man behövde inte ha värsta tjocka jackan på sig utan att frysa. Det är ju ett bra vårtecken och vi såg  blommor här om dagen. Haha som troligen var planderade men endå så ja hoppas verkligen att det inte blir någon mer snö och kyla den är vinter. Tänk er när man kan bara kan gå i fina sandaler, ballerina skor och sånt å jag döör !!  Asså jag skulle kunna drömma mig bort i timmar. Jag blir helt gråt färdig när jag tänker på alla fina sommar minnen jag har haft med mina närmaste vänner. Vara ute med båten, åka och bada och sena kvällar gud vad sommrarna har vart lyckade! Om några månader får vi sommarlov  (Okej det är ett  bra tag kvar) men jag vill bara räkna dagarna tills dess.
Kommer ha så roligt !Snälla kan det inte bli sommar nu! ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: T

sv till julia och louise: hihi jo fegisen i mig visar sig mkt bra! haha

2009-03-18 @ 21:30:25
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0