Fredagsmys här hemma i soffan!

Tjabba tjena !♥ Har ni haft en bra fredag? Jag har haft en mysig fredageftermiddag med mamma på stan. Jag shoppa bara några scrapping grejer och ett block som jag ska skriva och rita ner alla mina ideer på kläder. Så det blir lättare sen när man ska sy dem, bra va? Har massor grejer som ska skrivas ner så det blir nog det kvällen går åt till och så ska jag kolla lite på let´s dance som går på tv. Imorgon så blir det uppsala för min del, vad ska ni hitta på ? I stan idag så såg jag också jätte mycket fina sommar/vår kläder men jag köpte inget idag, men funderar på lite saker fårse hur det blir med dem. Ja nu måste jag gå! Ha en mysig fredag .

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0