Tack så mycket!

tjenis penis!

sitter i louies rum och skriver. har precis fått VÄRLDENS gulligaste pressent ! de hade "gjort" en tårta som va en ost! den va jättefin! så vi åt glass och käka osten. för ett tag sen så va jag skitsur på julia louise och amanda och alice för dom åkte till skärholmen utan mig :( men det va tydlligen för att de skulle handla pressent till mig ! haha så nu är jag inte sur längre (fast jag känner mej lite töntig som blev sur) dom hade gjort ett alderles UNDERBART kort till mig med jättemånga blondinskämt! skitkul!! (I lööööööööv blondinskämt!) snart så ska jag hem men, ni ska få lite bilder först. och jag har lovat att börja blogga mera eftersom det är ju min blogg också. men ha det bra
 från en glá
Mathilda!


                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0