15 maj , min födelsedag! :)

Hej hej hej! Gud, känner mig inte lite dum . Har ju inte bloggat på länge men jag har verkligen inte haft tid. Aa, hoppas allt är bra med er då. Jag idag är det nämligen en som fyller år, ha Jag !! jAG blir tånåring idag  och jag har haft en jättebra dag! Tack så mycket för alla fina presenter, kan kanske visa lite bilder senare på några saker men jag kan berätta lite om vad jag fått. Jag har fått en jättefin plånbok, pengar, choklad, smycken och annat. Men jag ska ha släckt kallas snart så jag kanske inte hinner berätta om vad jag fått, fårse lovar inget. Sedan efter skolan  gick vi hem till Alice , jag julia och thilda också.Dem gjorde en jätte god sås av hallon och vaniljglass. Ni är verkligen underbara tjejer ! Är så glad att ni bryr er. Aa, sen så kom massa folk och röjde, nej men dem kom och tigde glass och så och kastade vatten mm. Sen var jag tvungen att gå hem , ska ju ha släckt här snart . Men mamma ropar förfulla munnar ifrån köcket. Vi gör nämligen egen tårta :)

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0