Audition

Hej hej!

Har haft en jätte kul dag idag! Först var det skolan , okej inte så kul kanske.. Och sen efter träffade jag mamma istan :) Vi gick och tittade lite och så köpte jag (mamma åt mig) och lite grejer tack tack! Visar bilder senare eller imorgon :) Sen var det dags för dagens höjdpunkt dans audition !! Var super kul hängde med sådär för det var ganska svårt sökte nämligen jazz/show linje där man dansar 3gånger iveckan tyvärr så är det jätte många som söker flera hundra och det är några som kan komma in så det blir nog svårt att få en av platserna men jag ska börja i show 3 nu efter sommaren ska bli super kul!!! Sen så gick vi och åt lite mat och nu är jag hemma :) Ha en bra kväll!

// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0