Bajen vann!

Hej hej jag lever!! Nej men jag har haft en jätte bra dag och har väll hunnit en del men jag önskar att dagarna var längre (iallfall på helgerna) så man hann med mera. Först i morse så åt jag en jätte mysig frukost och sedan var jag med julia ett tag. Vi hade det kul, min bror var med men vi överlevde det och var lite snälla och hoppade stutsmatta och spelade wii som inte jag kört på jätte länge så det var ganska kul faktiskt. Sedan kom mi kusin och sp åkte vi till Hammarby - malmö matchen. Började med lunch /middag sak med olika slags mat det var jätte gott haha jag det matvraket. Sedan kl.5 började matchen. Det var ganska likt sen jag var där sist var ju typ 3veckor sen det ända var nog att det inte var helt fullt med folk :( . Jag sjöng högt just idag är jag stark och spelet kändes redan då bra , helt okej iallfall. Och japp vi vann!! Glad jag blev, första matchen vi vann på söderstadion i år . Härligt värre, det var nog för att min underbara kusin var med! Ja, tre pinnar(poäng) då, härligt det är nu bajen börjar spela dem förlorader matcherna var bara uppvärming eller hur? Nej nu måste jag pysa , har pluggat so nyss så jag är helt slut i huvudet. Har prov på onsdag hjälp! Tur att det är en kort vecka. Ha det bra och glöm inte att borsta tänderna!

(Juste, skulle visa bild på min nya shal men jag kommer säkert att använda den i veckan så det kommer bilder tis-ons tror jag)

Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0