Citronmuffins

Godmorgon och goddag !

För ni som precis vaknat så godmorgon hoppas ni sovit bra !
Själv så har jag vart uppe ett tag, vaknade kl typ halv 9!!!!! Var tvungen att snyta mig så jag gick upp :S Sen åkte vi till ikea en snabbis vid 11 och köpte lite saker . Kollade också på en ny spegel som var som ett skåp som jag/mamma antagligen ska köpa . Men jag ska mäta och fundera lite . Har ju gjort om på mitt rum hundra gånger men jag tror att det är för att jag tycker att det är så roligt! Aa, snart så ska jag äta lunch och sen ska jag och Julia på Emmas dansuppvisning!! Ska bli jätte kul att se dig Emma , lycka till! Vet några andra som går där också tror jag så jag kanske träffar på någon ve vet :) Ha en bra dag så hörs vi senare ikväll då jag ska baka Citronmuffins ♥

// Louise

http://static.tasteline.com/picprod/ImageGallery/Thumbnails/32/58332/29606_34409.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0