Dagen idag tisdag

Heeej igen! Som ni kanske märkte så han jag inte lägga in någon dagens imorse, altt är som vanligt helt enkelt. Fast Thilda är sjuk förstås hoppas du är bättre snart gmn <3 Efter skolan gick jag julia alice och et hem till alice en sväng. Vi ( Jag och julia ) missade bussen så vi hoppade med dem en stund. Seadn tog vi bussen och pluggade hela eftermiddagen .Har so-prov imorgon hoppas det går bra har ingen annat att säga om det mer än att det är väldigt mkt man ska kunna ... Aa, så jag ska snart gå och plugga lite till nu tror jag men jag pallar inte men jag måste!!! Men jag ska chilla en kvart till sedan börjar allvaret nej ska läsa lite bloggar hare bäst flodhäst!





over size tee - h&m
Jeans - Gina
Shal (ny!) - Matthew Williamson for h&m

Aa, hade en kavaj i tyg och lite annat förut men jag orkar inte ta bilder på det med. Sorry om sista bilden blev lite konstig, det är iallafall min nya shal men den har inte riktigt dem nyanserna på tonerna om ni förstår ;) Man ser bättre på dem bilder innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0