Dansen idag med!

Hej bloggen!

Gick super bra idag på dansen, kommer bli en jätte rolig helg ! Var där runt 20i elva och kom hem vid halv fem. Under dagen tränade vi med våran Jätte duktiga Ljustäkninker (stavning?) Jan , som fikar ljus på scenen under föreställningarna . Kommer att bli jättesnyggt och imorgon så kommer vi alla grupper , ca. 10st tror jag göra ett genrep . Sedan är det föreställningar . En kl.3 och en kl.5 . Är grymt nervös men det kommer verkligen bli super roligt! Idag tränade vi också med några små grupper, med små barn i typ 6-8 års åldern och jag, Emelie och Julia stod och log och började nästan gråta! Så grymt söta. Dem sjöng så gulligt och super ljust och dansade. Det r så roligt att se små som dansar för alla gör nästan olika eller åt fel håll . Men alla grupper vi träffade idag iallafall var jättesnälla, söta och roliga! På vägen hem stanade jag och pappa på Donken. Var lite hungrig hade inte ätit någon lunch så jag åt lite och sedan vidare hem och vet ni vad? Jag sommnade . Aa , trött var jag men det var bara bra, kommer bhöva mycket sömn denna helg! Snart ska jag äta middag med mysiga familjen men nu ska jag gå upp och kolla på Fame.

Hoppas ni ha haft en lika bra dag som jag, Var ju väldigt varmt idag haha och jag har vart inne i en tränings studio hela dagen. Aa, är jätte nöjd för sista gången med dagen!  Ha en underbar kväll , kommer ju inte bli så mycke bloggande för min del denna helg så kanske ha en bra helg men ska försöka blogga så mycket som jag hinner!


Pussar och kramar!

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0