Elle och en kopp te = Louise kväll

Tjenare"! Idag var det först skola. Gick väll helt okej lite tåkigt väder bara . Sista idrotts lektionen innan lovet var det , trist men men sommaren kommer säkert att gå fort ändå och sa ska jag ju snart på dansläger ! Jippi! Efter skolan stannade jag, julia, alice och några killar kvar en syund för vi skulle vänta på bussen. Åå, ja vi ska kanske inte gå in på vad dem gjorde det är och fårbli en lite hemlis eller hur tjejer? :) Sen tog vi bussen hem till JUlia och så åt vi litte mellis. Julia mamma gjorde fattiga riddare till mig och alice visst är hon inte för snäll? Tackar tackar ! Sedan pluggade vi hjärnet( fast jag vet inte om jag kan så jätte mycket men lite klokare blev jag säkert) och sen vid halv 7 nu nyss gick jag hem . Så nu står det bra mys mys mys på min göra lista! Ska försöka vet inte hur det kommer att gå ännu men jag hoppas att jag inte får värsta spel och måste plugga ska anstränga mig. Så nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen en stund och läsa nya elle och dricka te. Super mysigt och det är verkligen mys väder! Sen blir det thai mat med me familja . Nej, nu måste jag springa och ta en dusch snart har jag ingen tid kvar att bara mysa om jag sitter här hela kvällen!

KRAM LOUISE

http://podcasting.elle.com/elle.jpg
Jag brukar läsa elle varje månad och massa andra tidningar så klart vad läser du? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0