Fy och blääääää!

Hejsan bloggishen! :)

Idag var dagen väldigt trött, eller aa jag menar jag var super trött men jag överlevde så det är ju skönt .
På engelskan kollade vi på Forest cump . Så himmmmmmmla bra! Kommer tydligen bli väldigt sorligt snart så snart kanske jag säger att den är så himmmmmla sorlig:) Aaa, hade hemkunskap med madde och josefin också. Vi baka världens vidrigaste (sorry men asså jag mådde riktigt illa ) typ kaka. Som vår lärare sa att vi skulle baka, ucsh fy och blää! Men några tyckte att det var gått sådet var bra, men jag vill inte äns tänka på den :S Aa , imorgon är det onsdag då, härligt en dag närmare sommar lovet!! Det är ju inte så långt kvar nu , super kul . Nu ska jag kanske kolla lite på spanskan, men jag pallar inte ! Aja det här låter bättre: kolla några bloggar, måla naglarna och mysa känns som det blir 10-0 till den ideen , bravo Louise!

Kram så länge! Louise

http://www.marinwebstars.org/webstars/kayla/img/forest%20gump%20movie.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0