JULIA ♥ DANCE

tjeeeeenare ! kom på nu att jag skulle ha fotat dagens innan jag bytte om till danskläder, men wellwell .. hade iallafall min grå stickade tröja , den med hög mysfaktor , så jävla skön ! men väldigt varm ..
har pluggat på eftermiddan idag , som ni såg här innan . sen drog jag iväg på synundersökning och fick lära mig att det kostar tvåtusen spänn att byta glas i mina bågar ! mitt synfel har förändrats på sista tiden, därför skulle jag egentligen behöva byta till starkare glas men 2000 spänn ?! näe , jag trivs finfint med linser, använder ju bara glasögonen på helgen, ibland inte ens det .
nu ska jag iväg och dansa, skitkul ska det bli ! i love dance!

ciao
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0