Lite helgs shopping!

Juste, här är lite nya saker jag inte hunnit visa ännu:


selectedImage = 4719


selectedImage = 4719                                                       Kjol
Kjol ifrån Indiska , älskar den är jätte fin att ha i midjan och kostade bara 199kr , super söt nu i vår och jätte bra pris
        det gillar Louise!


http://media.dermstore.com/catalog/100145/300x300/2570.jpg
Ett nytt Carmex, mitt favorit läppsyl där jag köpte det kostade det 55kr men det är antagligen ganska varierat vad det kostar tror jag! Aa, jag älskar det super bra är det, mitt har också solfakor 15 ;)

Och en shal ifrån Matthew Williamson nya kolektion för h&m,, ska ha den idag så ni får en bild på den senare!

Ja, det var lite helgs shopping denna helg också! Kanske kan visa min nya plånbok jag fick i födelsedagspresent senare , nej ska byta om see ya!

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Tack Julia! =)



Har en sådan kjol, jag älskar den! =)

2009-05-20 @ 19:36:12
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0