lördag i solskenet

tjenaaaaaa! har solat "på riktigt" för första gången i år idag. låg ute på altanen med solbrillorna & musik i lurarna , superhärligt! försökte få lite färg på benen & magen, men vad jag kan se är det ingen skillnad.. fast jag har rätt tur, på sommaren böhöver jag bara gå utanför dörren så blir jag brun. sen har jag också bakat en kladdkaka, mums-fillibabba x] den blev faktiskt lyckad för en gångs skull, annars när jag bakar kladdkaka brukar den bli som sockerkaka ute i kanterna och lite kladdig i mitten, men det är för att jag bakar med mjölkfritt smör, blir inte lika bra då. men somsagt, den blev faktiskt kladdig & god den här gången :) wellwell , ha dé !

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0