Marie, kommer att sakna dig !

Hejsan !

Sorry att jag inte bloggat idag men jag var med me familja på båten. Eller aa det var värsta regnet så jag och bror satt inne i bilen med våran nya söta vän Rufus. Haha, nu tänker ni säker va har du en komis som är osynlig eller något liknande men det är nämligen så att vi köpte en hamster igår. Min brosha är så beroende av den så vi tog med oss våran butttiga hamster (3veckor) och gosade med den i typ 2timmar. Den är faktiskt väldigt gullig kan lägga in bild senare. Sen efter båten så drog vi förbi Mcdonalds och åt lite snabbt och sen var det dans . Var super roligt och jag körde verkligen hjärnet, bara de att det är så grymt sorligt att det var sista gången. Förra helgen var ju det föreställningar och då var det tråkigt när dem var slut men nu är det ingen gång kvar. Ska byta lärare också, ucsh så sorligt, du är verkligen en jätte snäll och duktig lärare marie kommer att sakna dig jätte mycket . Men det ska bli jätte kul nu också efter sommaren att hoppa upp till show 3 det ser jag fram emot. Nej, nu har jag annat för mig, hade tänkt att måla naglarna men fårse om jag hinner .

Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0