Önska mig all lycka!

Godmorgon!

Är inte alls trött , är nog för att jag är ganska nervös just nu . Men det kommer säkert gå jättebra! Ska var där halv tolv, men ska åka kvart över 9 måste fixa en del grejer innan. Det blir nog inga fler inlägg idag, är klar kl. 19.00 och då har jag gjort 2st föreställningar och sen ska jag gå ut och äta på min favorit resturang så är inte hemma fören sent . Men ni får ha en underbar dag i solen! Önska mig lycka till!! Kommer en dagens också , och imorgon kan ni få se hur jag ser ut som kille med affro hår :)





Linne - H&m
Kofta - H&m
Shorts - Mango
Ballerina skor - H&m

Haha, vad säger ni h&m beroende? ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! <3<3

2009-05-02 @ 15:05:34
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: .

jag har ett jävligt bra fashionordspråk som du ska hålla dig fast vid:) "ju dyrare kläder ju billigare bärare"



håll dig till H&M !! :) XLXL, gossip girl

2009-05-05 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0