Skippade städningen och slappa istället

Hejsan svejsan!

Tänkte berätta lite om dagen . Först åkte jag och Julia till Farsta en sväng hon skulle kolla armband till skolavsnlutningen som vi såg på gina förra veckan men dem fanns inte det var ju typiskt. Men sen hittade vi andra armband som var supersnygga så det kommer bli jättesnyggt! Men vi har bestämmt att inte visa något som ska användas på skolavslutningen här i bloggen ni får vänta till den 10 juni . Sen idag så hittade jag ett par slitna jeans också. Jag gillade dem haha, fast att dem är i väldigt stark färg men jag gillar färger så det var bra , dem kommer ifrån bikbok . Bild kommer imorgon sedan så åkte vi hem och pluggade och sen målade naglarna. Aa, en bra fredag faktiskt känns bara som att det är söndag.. Skönt de iallfall , har ni kollat på talang ikväll ? Själv så har jag det. A, nej nu måste jag hitta på något kul, ska kanske fixa tå naglarna puss och hej leverastej see ya !

// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0