show efter show ..

heeej ! gosh , jag har inte bloggat på evigheter, eller det är iallafall vad det känns som .. igår var det show med teatern !!det var skitkul! inga större tabbar . första föreställningen gick en aning sämre måste jag säga, publiken var det noll drag i & de verkade inte kunna applådera . men andra , wow , publiken gör verkligen mycket skillnad ! thilda louise lovisa och anthony var där och kollade så det var kul ! när jag kom hem värkte mina fötter och huvudet känndes som om detvar fyllt med stenar som skrammlade runt , så det var bums i säng för mig !
ikväll ska jag till dansen , sista träningen innan showen nästa vecka ! på måndag är det fågelskådning med skolan . vi ska träffas helt sjuk tidigt, 03.00 ! och sen cykla hela vägen till ågesta eller vad-det-nu-hette .. och sen på kvällen är det rep med dansen (hur ska jag orka?) och tisdag: dansshow ! wiii ! pirrigt pirrigt . min grupp ska dansa till grease låtarna . hela showen är är med teater , sång och ett liveband + oss dansare . men de har skrivit om manuset så det är typ "hej & välkommen till Huddinge gymnasiet" , haha ! lite läskigt att dansa till "riktig" musik också . sen ska vi göra en cheer-ramsa också . det ska bli så kul ! wellwell, tjingeling !

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0