Tack så mycket!

Hej hej ! Blir kanske lite mer bloggning under kvällen än jag trodde. Hade det jätte kul idag! Och tack tack så mycket för "den försenade presenten" . Gud var det känns som att det är måndag imorgon! Gud var tur att det inte är det! Den här veckan kommer säkert att bli väldigt kul så det kanske är därför jag tror att det är måndag . Måndag har jag studiedag rolig roligt! Den dagen blir med vännerna i stan . Tyvärr så har jag typ shopping förbud för jag har köpt en del saker som kanske inte var dem billigaste men jag överlever nog, jag kan ju vara ett bra smakråd det är nästan lika kul som att shoppa! Fårse kanske ska köpa något litet det gör än alltid glad! Tisdag så ska jag kolla på teateruppvisning ska bli super kul! Onsdag ska jag på Audition! Men jag berättar mera längre fram. Torsdag blir det sova över med Julia :) Och fredag Teateruppvisning! Helt enkelt en rolig vecka tyvärr så kommer det säkert in lite plugg tid också du vet läxor :S Här får ni lite bilder nu ska jag börja klippa ett mönster till kläning på skolavslutningen !! :) ♥



Vet ingen bra bild men det här är den nya mössan som jag fick idag :) den kommer ifrån kask vad tycks ?



Och här den nya teen också ifrån kask!

Tack så hemst mkt för presenterna och grattis annika igen ! ♥

// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0