Stan med vänner

Hej hej hej!

Skolan idag gick ganska bra . Helt okej , och sedan efter skolan drog jag Julia och Jt till stan för att fixa lite grejer. Skulle byta ett par armband som jag fått när jag fyllde år men jag visar inga bilder nu ni får vänta tills skolavslutningen! och sen prova en sport bh i nk till danslägret. Men sen så hittade jag också ett läppstift som var jätte fint , åå är förälskad ifärgen! Kan visa bilder om en stund. Vi gick runt i lite olika butiker och så hittade jag en byxdress som jag sätt förr men nu såg jag den live om du förstår lixom, den var super söt tycker jag funderar på att köpa den var inte så dyr, 249 kr och kom ifrån h&m men jag vet inte riktigt.. Får sova på saken. Och sen den underbara bodyn ifrån h&m också!! Love it,  kostade 199kr kanske lite dyrt men jag älskar kvaliten den var så mjuk och härlig. Nu ska jag gå och mysa framför tv:n och måla naglarna tror jag!!

//Louise



Den söta bodyn ifrån H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0