helgen

hejsan ! i fredags var jag på operan och kollade på balett på kvällen . jagvet , det låter lite wb överklass .. men det var en julklapp från min farmor , och jag måste säga att det var skitbra ! baletten alltså . ashäftigt ! dansarna & dansöserna var grymma och musiken var så pampig ! det är svårt att förklara känslan för de som inte var där . men grymt var det !
sen igår var jag och mamma i farsta för att shoppa min skolavslutnings-outfit . jag hittade en skitfin klänning på bikbok ! vill såklart vara ensam om att ha den klänningen på avslutningen , så jag överväger om det är bra att lägga upp en bild eller om det inte är det .. kanske inte finns någon som vill se heller . anyway ; i love the dress ! LOOOOOVE ! den är knallrosa, axelbandslös och kort . perfect .
nu ser jag på one tree hill . har aldrig sett det förut men jag vet att alice är typ beroende av det och det gick tydligen på teve så jag tänkte att det kanske är värt att se . för ett tag sen var det en snubbe som spillde ut ett hjärta eller en lever eller nått sånt som en annan snubbe skulle få över golvet , och sen kom en hund och typ käkade upp hjärtat/levern/vad-det-nu-var ! usch , det var skabbigt ! men ja i övrigt fattar jag inget av det här programet, så nu ska jag publicera det här och kolla lite mer focuserat, se om jag fattar något . over and out , julia .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0