Ni är det bästa jag kan tänka mig

Ursäkta mig för ett deppigt inlägg nu i eftermiddags ,
Har tänkt jätte mycket på en sak senaste dagarna , Vad skulle man göra utan vissa personer och annat  i livet? Om jag skulle förlora mina bästa vänner som är mig närmast så skulle man kanske hitta nya men aldrig aldrig samma sak som jag har byggt upp med er . Jag är så grymt tacksam över att jag har er utan er så är mitt hjärta tomt . Jag vet att jag glömmer det ibland att jag kanske inte hela tiden visar att ni är det bästa som finns i mitt liv men det är ni  . Vem skulle man vända sig till om man ville prata? Hur skulle dagarna vara om ni inte fanns där? Och självklart så finns jag där tillbaka ialla väder.  Jag tycker att det är otroligt viktigt att tänka på det man har och inte det man skulle vilja ha . Visst är det så att man säkert skulle kunna göra en lång lista över saker som man inte har och saker man kanske aldrig kommer att få . Någon gång så tänker alla , att livet suger eller går dåligt . Gör en lista över saker som är bra istället! Jag vet att jag kanske inte tänker så hela tiden men ganska ofta och det gör iallafall mig väldigt glad och tacksam . När man tänker efter så är det mycket mer  oftast  än vad man tror . Jag har bestämt att jag ska försöka vara med positiv. Vet inte hur det kommer att gå men jag tänker ge det ett försök, jag är inte en butter tjej utan en som är glad som älskar att vara med sina vänner och ha roligt! På senaste tiden kan jag erkänna att jag har vart lite trött , deppig och så men nu väntar våren men flera roliga och fartfylda dagar med er .

Älskar er så mycket att det inte finns ord som räcker till .





Kommentarer
Postat av: JULIA

å , gumman du som ALLTID är så glad&snäll ! tänk inte så ! vill inte att du ska vara deppig , du vet väl att du alltid kan vända dig till mig om det är något ? älskar dig ! <333

2009-05-06 @ 19:03:58
URL: http://trippletower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0